Онлайн-семінар для вчителів біології та хімії за темою «Формування самосвітньої компетентності учнів на уроках біології та хімії»
Відповідно до плану роботи КУ ЦПРПП на 2022 рік, 20 квітня відбувся онлайн-семінар для вчителів біології та хімії за темою «Формування самосвітньої компетентності учнів на уроках біології та хімії».
Під час проведення заходу консультант КУ ЦПРПП Ніколаїця О.Д. зазначила, що Нова українська школа формує нові підходи до сучасної педагогіки. Тому компетентнісний підхід – є основою, а самоосвітня компетентність – найважливіша з ключових. Починає вона формуватися в школі та продовжується все життя. Олександра Дмитрівна ознайомила вчителів з вимогами та етапами формування самоосвітньої компетентності учнів та визначила задачі, які стоять перед вчителями.
Під час семінару вчитель Янкіна Т.М. (Старонекрасівський ЗЗСО) окреслила шляхи формування самоосвітніх компетентностей та поділилася своїм досвідом роботи з цього питання.
Вчитель Кильчик О.С. (Озернянський ЗЗСО) ознайомила вчителів з досвідом своєї роботи щодо формування самоосвітніх компетентностей засобами сучасних технологій на уроках біології. Олена Севастянівна підкреслила, що застосовуючи різні методи і форми роботи, в учнів формується зацікавленість самостійно вчитися.
Продовжила семінар вчитель Бесараб В.С. (Муравлівський ЗЗСО), яка підтримала колегу та акцентувала свій виступ на тому, що завдяки набуття в учнів навичок самоосвітньої компетентності формується якісне навчання.
На завершення семінару Грекова О.І. (Багатянський ЗЗСО) – досвідчений вчитель хімії провела майстер–клас та запропонувала колегам способи конструювання компетентнісно-орієнтованих завдань. Олександра Іванівна підсумувала, що компетентнісне та особистісно-орієнтоване навчання гарантує не лише отримання учнем знань, умінь і навичок з природничих дисциплін, а й усвідомлення користі та застосування в житті. В сучасному вимірі необхідно активно розвивати самоосвітню компетентність та пізнавальну діяльність учнів на кожному уроці.